18 de març 2013

17 març 2013 - MARATO DE BARCELONA

He participat en la marató un any mes.
Inesperat èxit personal. Ni pensaba que podria baixar de 3:15 a causa dels pocs kilómetres acumulats i la seva poca "qualitat".  La llibreta dels entrenos diu que en el que porto d'any he fet una mitjana de 23 kms a la setmana corrent. Aixó representa molt poc més de dues hores cada set dies.
Preparar acuradament una marató per al març representa entrenar de nit majoritàriament entre setmana, ja que el finde el dedico a la muntanya hivernal.
Precisament per el respecte que li tinc a la prova vaig sortir amb molta precaució, corrent amb el cap i menjant i bevent com diuen els cànons. Resultat, la meva millor marca de sempre. 3h11min 43 seg.
Estic súper content. 
Aquest resultat m'anima a plantejar-me poder baixar de 3h10min. 
Al km11, amb l''Aurelio.